Dag Peuter, Hallo Kleuter


HIEP HIEP HOERA, vandaag ben ik dan toch echt 4 jaar!

Ik heb een super weekend gehad. Terwijl mama mijn verhaal schrijft, lig ik op één oor, ver in dromenland, nagenietend van een weekend vol gezelligheid, familie, vriendjes en cadeautjes!

Zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd. 's Morgens kreeg ik eerst cadeaus van papa, mama, Tije en Fenn. Ik heb een heel gaaf ridderkasteel gekregen van Playmobil! Met verborgen deuren, valluiken, gevangenissen en een deur die je er met een kanon uit kunt knallen. Ook met een heus spook die licht geeft! Ook papa en mama vonden het super leuk, we hebben er het hele weekend mee gespeeld. Jeugdsentiment voor mama, want haar neef Ingmar had ook zo'n kasteel met een spook! Samen met papa heb ik hem in elkaar gezet.

's Morgens hebben Muis en ik samen gespeeld. Om 14:00 kwamen mijn vriendjes Sem en Milan, toen speelden we met ons drietjes. Dat was cool!

Om 15:00 kwam de taart, met Brandweer Sam erop!!!! Mama en papa hebben foto's gemaakt die komen later. Er waren heel veel mensen en ik heb heel veel mooie cadeau gekregen: het kasteel van Playmobil, het spook en een uitbreiding voor het kasteel, Lego City vrachtauto's, Playmobil draken om het kasteel aan te vallen, uitbreiding voor mijn houten trein (de Golden Gate bridge,
spoor, overweg), dino's, een groot Cars verhalenboek, Playmobil piraat, Chuggington treintjes...

Opa en oma en Herman en Hilde bleven eten. Ik viel om 20:30 als een blok in slaap.

Vandaag ben ik echt vier geworden. Samen met mijn broertjes heb ik de hele dag met het kasteel gespeeld. Toen zij op bed gingen, speelden papa en mama met mij. Wat een lol!

Vanmiddag hebben we op Schateiland gespeeld en mocht ik kiezen wat we gingen eten: PANNENKOEKEN!!!! En we keken een Carsfilm!  Tije en Fenn gingen samen met mij in bad en toen was het bedje tijd, ... dat vond ik helemaal niet erg. Ik was zooooo moe! Ik ben meteen in slaap gevallen. Mama heeft mij traktatie afgemaakt voor school: vingerpopjes op soepstengels in doorzichtige folie. Mama heeft er vliegtuigjes aanhangen waarop staat: JORIJN IS 4 JAAR!

Nog één dagje feest op school, ik heb er nu al zin in!

Reacties

Populaire posts