Logeren


Na eerst twee nachten met papa en mama, Tije en Fenn te hebben gelogeerd bij opa en oma, mocht ik daarna drie nachtjes zelf logeren!

Dat was wel spannend, want ik wilde mijn mama helemaal niet missen en Wendy moest eigenlijk ook mee naar opa en oma... Zondagavond zijn er wel een paar traantjes gevallen toen ze na het eten weggingen. Al snel daarna mocht ik lekker douchen en daarna op bedje.

We hadden mijn bak met houten treinspoor meegenomen, mijn autootjes en natuurlijk MUIS! Opa en oma kwamen zaterdag terug uit Spanje en die hadden mijn fiets opgehaald bij ons huis! Nu kon ik ook met opa fietsen. Cool!

Maandag gingen we met de trein naar de stad om pannenkoeken te eten in een groot 'piratenschip'. Dat wist ik nog van de vorige keer, want toen kreeg ik daar een ballon. Ik heb een volwassen pannenkoek bijna helemaal opgegeten! ....




Oma stuurde elke dag een foto naar mama. Hier zit ik in de trein, nadat we een pannenkoek hadden gegeten. 

Dinsdag zijn we naar Kabouterland in Exloo geweest. Ik vond de kabouters nu niet zo interessant, wel alle grote glijbanen! Ik wist heel goed zelf de weg daar, hoor! Oma rende van hot naar her als ze me weer even uit het oog was verloren, hihihi. Dan was ik alweer onderaan de glijbaan bij opa. 

Met opa bouwde ik een heel groot spoor, ook met het spoor van opa er aan. Daar speelden we elke dag samen mee. En er waren verfmannen, ze gingen het huis van opa en oma helemaal verven. Dat vond ik wel interessant. 

Vandaag heb ik oma geholpen, want opa had een cursus. Nadat we opa hadden opgehaald, reden we dan eindelijk naar papa en mama! Want ik wilde nu ook heel graag weer naar huis, want ik heb ze wel erg gemist. Ik vloog direct uit de auto toen we er waren, ik heb mijn mama heel stijf geknuffeld! Tije en Fenn mochten zelfs direct met mijn nieuwe dino's spelen! Die heb ik ook gemist. Zij vonden mijn nieuwe speeltjes wel leuk! Nu lig ik lekker weer in mijn eigen bedje. 

Morgen komt Wendy de hele dag! Die heb ik ook gemist... Slaap lekker. 

Reacties

Populaire posts