Kids-art-museum & wijsneuzen gedrag


Zijn ze niet vreselijk schattig?! Jorijn en W. hebben vandaag egeltjes gemaakt. Klei snuitjes op een dennenappel of kastanje-jasje. Er wordt heel erg veel geknutseld. Ik heb afgelopen weekend muisjes gemaakt met Jorijn van eierdoosjes. En met z'n allen hebben we met onze handen in verf een familie herfstboom gemaakt. Eerst de handen van papa, daarna mama. Toen mocht Jorijn en bovenop onze handen, de handjes van Tije en Fenn. Daarna hebben we overal blaadjes getamponeerd in de mooiste herfstkleuren!

Ook de Halloween pompoen heeft Jorijn samen met W. gemaakt! Supertrots dat hij is. Op alle deuren hangen werkjes van thuis en school, het dressoir is een heel gezellig kabouterbos, voor de ramen hangen spinnenwebben en op de tv staat een hele grote, zwarte spin, waar mama maandag heel erg van geschrokken is. Papa begint er langzaam aan te wennen dat het huis veranderd is in een kids-art-museum!

Vanavond aan tafel wilde Jorijn mijn aandacht terwijl ik in gesprek was met papa. Ik zeg tegen Jorijn: 'Even wachten schat, mama is even in gesprek met papa.' Jorijn zegt: 'Maar, jij bent ALDOOR in gesprek!'.  Mark en ik konden ons lachen niet inhouden, we lagen gewoon dubbel. Jorijn deed mee en wist heel goed dat zijn opmerking grappig was. Hij bleef het zelfde grapje nog een half uur maken. Wijsneus! 

Reacties

Populaire posts