Daar gaat hij, ...

En daar gaat hij, ... onze kleine man naar de grote school.

Zo stoer als hij is, was het weggaan vanmorgen even zwaar. Mama vocht tegen de tranen, maar ik ben goed weg gekomen. Jaren heb ik nieuwe kindjes in mijn klas verwelkomd en dan is daar de dag dat je aan de andere kant staat en het begrip voor al die mama's voor mijn raam is ineens een feit!

Iets met loslaten ...


Gistermiddag werd hij gebeld door zijn juf van de grote school, met de vraag of hij een dagje wilde komen kijken en kennismaken. Heel flink hielp hij mama mee met het inpakken van zijn tas: appeltje, broodje en een beker drinken. Elke morgen is Jorijn vroeg wakker, tijdens de vakantie zelfs al om 06:00 uur, maar vanmorgen moest ik hem wakker maken, nadat hij om 06:00 bij mij was komen liggen.

Een nieuwe fase breekt aan, die van de Kleuter!

Reacties

Populaire posts