In mijn billen

"Mama! Ik voel wat in mijn billen!"

Mama snelt naar de wc om het potje te halen en zet hem erop. Al snel geeft hij aan dat er iets in zijn potje zit... En ja hoor! Een klein poepje in het potje!!!

Voor de eerste keer geeft hij helemaal zelf aan dat hij een grote boodschap moet doen! Apetrots is ons mannetje. De vreugde is van korte duur, want er komt meer en daar heeft ons ventje last van... Hij wil het liefst opstaan en een luier om, want dat geeft hem veiligheid. We moedigen hem aan om te blijven zitten en ik kruip bij hem op de grond. Muis wordt erbij geroepen, zijn grootste steun en toeverlaat. Terwijl ik zijn rug streel en hem vertel hoe groot hij al is, zie ik dat hij moeite doet de dwarsligger kwijt te raken.

Na 10 minuten zegt hij dat hij klaar is. Trots staat hij op en telt de winst! 4 grote poepjes. Hij heeft te lang gewacht, opgespaard. Daarom had hij zo'n last, toch is het hem gelukt en samen met papa gaat hij stickers plakken! Onze kleine, GROTE man! We zijn apetrots op jou.

Reacties

Populaire posts