De basisschool

Met pijn in mijn buik hebben we de stap gezet naar het kiezen van een basisschool...

Ons ventje is nu 3,3 jaar. Tijd om een goede basisschool te kiezen. Ik heb zelf jaren voor de klas gestaan, toch merk ik nu ik voor onze eigen zoon een keuze moet maken, mij dit zwaar valt. Alleen al de keuze, laat staan het feit dat hij straks niet meer op mijn parttime dagen lekker thuis is... Ik krijg er buikpijn van. En ja, ik weet dat het allemaal hoort bij het proces van loslaten.

De eerste stap is gezet: welke scholen zitten er bij ons in de buurt? We hebben nu zes scholen gevonden waar we ons gaan oriƫnteren. Dan zal er op korte termijn een afspraak gemaakt worden voor een bezoek met een kennismaking en een rondleiding. Vanaf 3,10 jaar mag hij halve dagen gaan wennen..., dat kan mooi op de dagen dat mama thuis is. Maar oh,oh,oh, wat ga ik mijn vrolijke banjer missen als hij op mijn vrije dagen straks naar school is. Wat zal het dan stil worden...

Zucht, niet elke stap in het leven van onze snel opgroeiende zoons, gaat voor mama en papa over rozen, ...

Reacties

Populaire posts