Mijn Pasen

 'Driving home for Chistmas' leek het wel!

Eerste Paasdag 2013. Samen met mijn broertjes zit ik op de achterbank en het sneeuwt! Niet een beetje, maar dikke vlokken dwarrelen neer. Ik vind dat natuurlijk helemaal niet erg! Ik speel ook graag buiten als er sneeuw ligt.

We gaan voor de eerste keer met ons allen naar Groningen. Het is gezellig druk op de achterbank. Ik kijk naar Cars en mijn broertjes slapen. De foto's vertellen mijn 3e Paasverhaal!



het 'brood-breken' zoals Jezus dat deed
Een zeeeer frisse neus halen.


Eerste Paasdag krijgen mijn broertjes kraambezoek
's Middags paaseieren verven met papa, mama en tanti Hilde

Tije en Fenn met hun 'paas'konijnen

Opa heeft weer heerlijk gekookt! PASTA!!!!
Naar het Paasvuur op de Kalkwijk
Indrukwekkend hoor!
Kijk Muis

Tweede Paasdag, eitjes zoeken 's morgens


's Middags gaan we naar Ballorig, wat een lol heb ik daar!
Met mama in de ballenbak


Reacties

Populaire posts