"Mama is baasd"

En dan ineens word je als 2,5 jarig jongetje 's morgens wakker en kun je ZELF eten!

Vergis jullie niet in mijn Ajax-slab. Die draag ik om er lekker op te kunnen knoeien! Mijn club en die van mijn papa is AC Milaan! Ja, ik heb smaak. Hier heb ik een bordje aardappel en broccoli, zelf gesneden en leeg gegeten! "Mama is baasd!" (= verbaasd) en heel erg trots op mij. Ik had mijn bord eerder leeg dan papa en mama en ik heb zelfs een 2e keer genomen. Hihihi.

Papa en mama vinden mij een hele grote jongen. Ik zeg (uit mijzelf) 'sorry', 'dank e' (=je), รก blieft (= alsjeblieft) en ik ruim heel flink mijn eigen spulletjes op.

Ik kan ook rennen, springen, gooien, gillen, schreeuwen. Alle remmen gaan los. Mama heeft dan echt het idee dat ...
ze zo ineens midden in de rimboe is beland, met alle oerwoudgeluiden die erbij horen. Maar dat hoort er allemaal bij hoor mama! Zo leer ik, ik ben een echte jongen. En als anderen zeggen: 'zou je hem niet laten testen op adhd, dan weet jij dat alles goed komt! Heel fijn, want straks zijn we met ons drietjes en maken we nog veeeeeel meer herrie!

Voor mijn grote jongen bed heb ik een dinosaus (=dinosaurus) dekbedovertrek gekregen. Als mijn andere dekbedden zijn naar mijn broertjes gegaan, krijg ik lekker nieuwe! Zelf uitgezocht, toen ik met mama ging winkelen. Mama-Jorijn tijd! Dat is heel leuk! Over twee weken ga ik met mama, Sem en Esther naar het theater. Dan gaan we naar het Zandkasteel! Naar Koning Koos, Toto en Zaza. Ik bouw ook een zandkasteel in mijn zandbak. Opa heeft ook een zandbak gebouwd! De volgende keer kan ik daar ook fijn in spelen, hoera!


12 mei, 16.00 Almere

Reacties

Populaire posts