Boef!

Mark en ik zitten vanavond op de bank met een wijntje en vragen ons al een uur af wat het geklepper toch is wat we horen. Net of de buurvrouw op hakken de trap op en af loopt, maar dat toch vast niet een uur lang??? ...

Om 22.00 besluit ik toch maar eens te gaan luisteren in de gang. Op de overloop boven brandt licht en ik hoor onze zoon... Ik loop de trap op en hij komt mij met een BIG smile op de schoenen van papa op de overloop tegemoet.... Mark is mij gevolgd en beide schieten we vreselijk in de lach!
Op alle kamers brandt licht. Meneertje is druk bezig geweest de afgelopen anderhalf uur. Op de kamer van de jongens heeft hij de tuitbekers uit de kast gehaald en op een rijtje gezet, de flessen heeft hij in zijn eigen kast gezet, net als de potjes sudocreme en de billendoekjes... Op de kledingkamer liggen ook mama's killerheels, maar die waren vast wat te hoog! Papa's zevenmijl-schoenen voldeden en daarop stapte hij vrolijk over de bovenverdieping!

Na een proestbui van het lachen hebben we hem toch vermanend weer in zijn bed gelegd: 'Nu echt slapen gaan!'


Reacties

Populaire posts