EEN TIENER

 


Tja, inmiddels ben je alweer 10 jaar en vijf weken! Een tiener, ... Laat ik zwijgen over alle gemengde gevoelens, want man, wat ga je nu hard! Een tiener en bijna-puber in huis. 
 
de tiener 
zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ˈtinur] Verbuigingen: tieners (meerv.) jongere tussen de tien en twintig jaar oud ©
 
21.09.2010, 00:07 uur
Niet te geloven - ineens zijn we papa en mama! De allereerste minuut van onze ongelofelijk reis werd met deze foto vastgelegd. Het eerste beeld van onze eerstgeboren zoon. Jorijn Daniel Struik. Geboren op de derde dinsdag in september, op Prinsjesdag! Een prachtig klein ventje. Verwonderd en tot tranen geroerd, genieten we. 
 

 
21.09.2020, 00:07 uur
Niet te geloven - ineens zijn we papa en mama van een tiener... Waar zijn de jaren gebleven? Een tiener op weg naar bijna-puber. Gevoelig en krachtig kind wat ben je mooi! Knuffelen doen we elke dag, je bent onwijs creatief en een enorme doorzetter! Zo vaak zet ik met liefde de tijd stil, want het gaat veel te hard. Toch zie ik met elk jaar dat volgt, meer van jouw geweldige zelf. Die zou ik niet kunnen missen. Astronaut, archeoloog en LEGO-ontwerper - je droomt groots! 'De kracht is sterk in jou' en ik zal elke stap naast je staan! 
 
Lieve Jorijn, blijf altijd je leuke zelf en verander voor niemand!
Gefeliciteerd kerel, the force is with you!
 
Wat hadden we wederom weer geluk met het prachtige na-zomerse weer! Lekker buiten gevierd en met familie een lekkere bbq. Wat ben je verwend met alle prachtige cadeaus!

Zo mooi om te zien, hoe gek jullie met elkaar zijn!





Reacties

Populaire posts