VVS OP SCHOOL


Ik word heel blij van alle foto's die ik het hele jaar mag maken. Waardevolle momenten die op deze manier bewaard blijven om terug te kunnen keren daar die gevoelens. Het Sinterklaasfeest op school is ieder jaar weer bijzonder. Sinds onze kinderen deze magie bewust beleven, probeer ik ieder jaar een paar foto's te maken.
-
Sinds ze naar de kinderopvang gingen, leg ik dit prachtige evenement al vast voor ze.
-
Ik vind het zo bijzonder omdat er door zoveel mensen veel tijd in de voorbereidingen wordt gestopt. Op één dag vallen dan al die puzzelstukjes in elkaar. De spanning van de kinderen. Ouders die het stiekem ook erg leuk vinden. Sinterklaas en de pieten die op bezoek komen. Dit jaar sliep de Sint op school, bang dat hij te laat zou komen. Toch versliep hij zich en werd wakker van het zingen van al die lieve kinderen. In zijn pyjama en met zijn slaapmuts nog op, stapte hij het schoolplein op.
-
Zo fijn dat ik mijn kinderen dit mee mag geven. Inmiddels is de Sint weer met zijn Pieten onderweg naar Spanje, voor een welverdiende vakantie. Gelukkig hebben we de foto's nog! Geniet je mee?



Reacties

Populaire posts