Documenting my life


Jorijn (8) heeft al sinds zijn geboorte een favoriete knuffel, Muis! Die twee zijn onafscheidelijk. Het is zijn troost, zijn geborgenheid, zijn vriend. 

Het staartje is al bijna helemaal verfriemeld tussen zijn vingers. Muis ruikt heerlijk (daar denk ik overigens anders over, ...). Al snel kreeg hij toen hij 2 maanden was een 2e en die ziet er precies hetzelfde uit, omdat ik ze elke maand om de beurt in de was doe. Dit beeld is typerend voor Jorijn en mijn hart groeit daarvan. Ik kan hier oprecht van genieten en ik ben blij dat ik deze dingen van de kinderen kan vastleggen en als een retourticket gebruiken om die momenten nog eens te beleven. Het gaat zo hard!

Documenting my life is een 365-dagen fotoproject. Elke dag maak ik nieuwe retourtickets.
Niet een bepaald thema, een verzameling willekeurige foto's uit mijn dagelijks leven. Wel met één specifieke lens: de Sigma Art 35mm. Een heerlijke lens! Aan het eind van het jaar zet ik die 365 achter elkaar in een filmpje. Dit is het ticket van vandaag! De kinderen waren i.v.m. een studiedag nog een extra dag vrij. Binnenkort vertel ik wat meer over dit project op de 'Familieblog'.

Reacties

Populaire posts