BOEKBESPREKING GR.5

WORK IN PROGESS
Het creatieve heeft Jorijn niet van een vreemde. Ik ben enorm trots dat hij hier gevoel voor heeft! Morgen heeft zij zijn boekbespreking over de "Weerwolfnachtbaan" van Paul van Loon. Dat wil hij doen met een poster van het boek - zelf gemaakt!

De tekening werd eerst met potlood opgezet. Speciaal voor deze poster mocht hij mama's pastelkrijt gebruiken. Een doos die ik destijds kocht omdat ik graag naar Minerva ging als ik groter was (niets van gekomen, het werd PABO). De creativiteit bleef!


Jorijn oefende eerst met uitvegen op een ander blad: hoe lopen kleuren in elkaar over, wat gebeurt er als ik teveel uitveeg, kleuren over elkaar zetten. Daarna aan de slag met de poster onder een beetje begeleiding van mama. Het resultaat is prachtig en hij is zo trots! De poster helpt hem zijn boekbespreking te houden. Het is de titel, de schrijver en zijn samenvatting. Ook dit heeft hij zelf vorm gegeven. Voor mij nu al een kanjer!

Mannetje wat heb je veel in je mars, geloofde je dat soms maar net zo hard als wij dat doen! Heel veel succes morgen - wij geloven in jou!

Nog een keer oefenen voor ons allemaal!


Reacties

Populaire posts