Voorjaarsvakantie

...het leek wel Kerstvakantie. Maart roert zijn staart!  Regen, hagel en sneeuw, we hebben alles gezien. De narcissen staan met hun voeten in een dekbedje van sneeuw.

Jorijn heeft afgelopen week weer bij opa en oma gelogeerd en wat heeft hij weer genoten! Maandag ging hij met opa samen naar het DoeMuseum in Veendam. Daar had hij niet veel oog voor de Lego. De ballenbak was vele malen interessanter. De bakken met houten treinspoor vond hij ook erg leuk!

Woensdag ging hij met opa naar de kapper en zijn ze beide weer keurig gekapte heren! 's Avonds mocht ook oma mee om pannenkoeken te gaan eten bij Kapitein Haak op het Pannenkoekenschip in Groningen. Maar de klap op de vuurpijl??? Het DINO-park in Amersfoort!!! Daar heeft hij de hele week naar uitgekeken. Bijna ging het niet door, .. maandag had hij gespuugd. Waar oma nog dacht dat het van de nieuwe tandpasta kwam. Maar ook woensdagavond spuugde onze kanjer alles eruit en lag hij donderdagmorgen voor pampus op de bank... Een paracetamol hielp hem op de been! Hij heeft de hele weg naar het Dinopark geslapen en werd vlak voor Amersfoort wakker. Hij vond het MACHTIG mooi! Vol verhalen toen hij weer thuis was 's avonds. En met een tas vol cadeautjes.

Voor zijn portfolio had hij een Tandloos knuffel gekregen (de draak van Hikkie uit 'Hoe tem je een draak?') In het dinopark wist hij oma ervan te overtuigen dat hij toch écht die brachiosaurus knuffel moest hebben. Ook voor zijn broertjes had hij onderhandeld, hahaha. In zijn bed is met al die knuffels als bijna geen plaats meer voor Jorijn zelf.


Hij was zo blij om mama te zien dat hij me bijna fijn kneep toen ik thuis kwam uit mijn werk, ... heerlijk! Die kleine armpjes stijf om mijn nek. En natuurlijk vannacht al bij mama in bed kruipen met de mededeling 'ik heb je zooo gemist mama, ...' Ook vandaag (nog niet helemaal fit) heeft hij de hele dag een beetje bij me op de bank gehangen.

Reacties

Populaire posts