De Webwinkel van Jorijn

 
Hallo,

Mijn school houdt een Tekenfund-actie om geld in te zamelen voor Houd Tess Mobiel. De opbrengst wordt gebruikt voor een snoezelkamer voor Tess.
Ik heb hiervoor een tekening gemaakt en daarvan kunt u nu allerlei leuke artikelen bestellen in mijn eigen webwinkeltje. Hoe gaaf is dat!


Ga naar Mijn Webwinkel 
 
Dan kunt u zelf zien hoe mijn tekening eruit ziet op een leuke koffiemok, muismat, placemats, wandversiering, onderzetter, puzzel of een dubbele wenskaart. En heeft u uw keuze gemaakt, dan kunt u meteen uw bestelling plaatsen én betalen (met iDeal of creditcard).



Snel, veilig en vanuit uw luie stoel!


Steun a.u.b. ons goede doel en wacht niet te lang: onze actie eindigt al op 03-02-2015!

Alvast super bedankt voor uw hulp,




Lieve groet,

Jorijn

Reacties

Populaire posts