Tweede week op school


Het is alweer mijn 2e week op school! Ik vind het er leuk. Ook deze week ga ik elke dag heen. Het is nog wel steeds een beetje wennen. 's Avonds ben ik ook erg moe, dan wil ik graag in mijn bedje. Soms lezen papa en mama voor en dan vraag ik of het nog lang duurt, omdat ik zo moe ben.

Ik herken mijn eigen naam en elke morgen zoek ik zelf mijn eigen stoeltje op. Ook mijn werkjes kan ik goed aanwijzen! Cijfers weet ik ook hoor: 1,2, 3 en de 6, want die heeft een staartje omhoog en de 7 en de 9 hebben een staart naar beneden. Aan W. vertel ik welke letters ik al herken uit mijn naam. Knap hè?! Maandag zijn W en ik naar Schateiland geweest. Gisteren was ik te moe, en viel ik op de bank in slaap. Ssstttt, .... Morgen ga ik weer leuke dingen doen met W! Ik heb een lang weekend, want geloof het of niet, maandag ben ik vrij! De juf heeft dan een 'studiedag'. Dan komt W de hele dag! Daar heb ik nu al zin in!

Reacties

Populaire posts