Sintmaarten

Maandag mocht ik met mijn lampionnetje lopen! Eerst gingen we langs de groepen lopen op de crèche. Daar kregen we lekkere snoepjes mee! Papa en mama kwamen ons om 16.30 uur ophalen, zodat we ook thuis lichtje konden lopen. Ik heb dit jaar weer een stoere zelfgemaakte lampion; een vlinder. Kijk maar!
 

Mijn broertjes gingen ook mee, dat was heel gezellig met z'n allen, maar ze hadden geen lampje, want die kunnen ze nog niet maken.

Charlotte heeft ons dinsdag allemaal geknipt. Ik heb weer korte haartjes, mama ook! Die vind ik wel mooi, maar papa zijn haren vind ik niet mooi,... Papa zijn haren zijn heel kort! Dat vind ik zo raar. "Papa, maar nu zitten jouw haren in de stofzuiger! Hoe moeten die er dan weer aan?"... Tja, ...Nu ben ik wel gewend aan papa's nieuwe haartjes.
Dit weekend mag ik mijn lijstje maken met mama voor Sinterklaas. Mama heeft een grote zak geknipt uit papier en daar plakken we de plaatjes uit het speelgoedboek in. Ik wil hééééél vééééél vragen aan Sinterklaas: playmobiel-lego-spelletjes en nog véééél meer! Zaterdag ga ik met papa en Tije & Fenn kijken hoe de boot aankomt en volgend weekend mag ik Sinterklaas een handje geven.

Reacties

Populaire posts