Peuterbureau

Ook ik ben donderdag gemeten en gewogen! Dat heb ik heel goed gedaan!

Lengte: 97 cm
Zwaar:  14.0 kilo

Ik ben in de lengte even gestopt met de groeispurt. Nu gaat mijn energie naar de breedte. Ik krijg spek op mijn benen, buik en billen, hahaha.  Dit keer mocht ik voor de eerste keer de ogentest doen! Met vlag en wimpel geslaagd! Ik vond het ook helemaal niet erg om de vreemde bril op te hebben. Eerst de rode met een zwart glas voor het linkeroog, toen een witte bril met een zwart glas voor het rechteroog. Op 5 mtr moest ik de plaatjes benoemen. Ik liet mij niet om de tuin leiden. Een poes noemde ik een 'kat' en de staande kleine klok een 'wekker'! Flink he van mij!

Papa en mama hebben verteld over mijn verdere ontwikkeling: zelf al aan- en uitkleden, zindelijk zijn (nu ook bijna met mijn grote boodschap! - Dat is nog best moeilijk hoor, maar papa en mama zeggen dat dit vanzelf komt binnenkort -) Muis en ik gaan samen en plakken dan ook een sticker op de nieuwe kaart. Twee cadeautjes heb ik al verdiend!

Reacties

Populaire posts