My Time

Een weekend mijn papa, mama en opa helemaal voor mij alleen! Opa en oma hadden leuke uitjes gepland. Zaterdag ben ik met mijn papa en mijn opa naar de open dag van de Brandweer geweest! Wat cool was dat! Ik mocht met de brandslang spuiten, in de brandweerauto rijden met de sirene aan, verkleden in heuse brandweerpakken met mijn papa en kijken hoe de brandweer werkt. Kijk maar hoe cool dat was! Wij zijn mama's helden! Later word ik Brandweer Sam.


Zondag had ik mama en opa helemaal voor mezelf. Na mijn slaapje gingen we naar het Circus! Dat was in een hele grote, rode tent! Ik zag daar een babyleeuw en daar mochten mama en ik mee op de foto. Hij was heel zacht en ging mama's handen aflikken omdat, ze een broodje worst had gegeten. Mijn broodje mocht hij niet hebben! Er was heel veel te zien: clowns met trucjes, paarden, lama's, kamelen, meisjes op een hele hoge schommel (trapeze), een jongen die door een tennisracket kroop en pony's. Daar mocht ik in de pauze een rondje op rijden. Dat vond ik helemaal niet eng! De clown ging met mij mee.

Het was een heel leuk weekend! Hieronder de foto's.
 

Reacties

Populaire posts