Hiep hiep hoera!!!

Toen mama mij gistermiddag kwam ophalen, speelde ik nog lekker buiten. Ik vloog naar binnen toen ik mama zag!

Bij het zoeken naar Muis en Dikkie zijn we het hele gebouw doorgegaan, maar ik wist precies waar ze waren! In mijn eigen mandje op de Kikkerkoning-groep!!!! Ik mag eerder dan gedacht naar mijn nieuwe juffies Els en Priscilla. Juf Els heeft mama laten zien wat we allemaal doen op de Kikkerkoning groep. Het is de voorbereiding op de kleuterklas.

We hebben een dagplanning, dan kan ik zien wat we doen die dag en wanneer. We hebben er heuse tafeltjes met stoeltjes waar we leren knippen, plakken, vouwen, ... Er hangt een getallenlijn van 1 tot 10, maar dat tellen kan ik al, hoor! Nu nog leren welke cijfertjes het allemaal zijn. Ook het alfabet hangt er en elke week leren we een nieuwe letter met woordjes erbij. Deze week de A: appel - anker - agent - ... Dat ga ik allemaal leren. En natuurlijk lekker buiten spelen! Mama zegt dat het er net zo uit ziet als haar kleuterklas van toen! Ze zijn heel trots op mij! Morgen gaan we dat met z'n vijven vieren, met een kikkergebakje, een drankje en 's avonds patatjes (!!!) bij de film van de Lion King!

Vanmorgen ben ik wakker geworden met Nijntje. Het is een wekker. 's Avonds als ik ga slapen doet Nijntje ook de oogjes dicht en om 6.30 uur wordt Nijntje wakker, dan gaan haar oogjes weer open en klinkt er een leuk liedje. Mama sliep bij mij in mijn bedje om samen op Nijntje te wachten. Morgen wacht ik zelf netjes (...) tot Nijntje wakker is. Dan mag ik ook uit mijn bedje.

Reacties

Populaire posts