S O C C E R M O M


Jij wist al heel lang dat je zou gaan voetballen wanneer zwemdiploma ABC op zak zou zijn.

Nu is het EINDELIJK zover, jij mag aantreden! Super trots ben je. Samen met papa vanmorgen je outfit gekocht. Alles bijpassend (ninjago-groen). Jeetje, wat ben je dan ineens groot, ... Hard op weg om 8 te worden. Jij vraagt regelmatig wanneer je 10 wordt ... Lieve schat, zullen we afspreken dat we het rustig aan doen? Het liefst houd ik je voor altijd klein en ik weet dat dit niet gaat. Als de dag van gisteren voelt het, toen jij met je kleine voetbalbeentjes op mijn buik werd gelegd (trappen kon je in mijn buik al goed). Je bent een heerlijk kind en ik houd oneindig veel van je! Ik zal bij elke wedstrijd aan de zijlijn staan juichen! T R O T S

Woensdag jouw eerste training! Je bent er klaar voor #football #footballmom #soccer

Reacties

Populaire posts