Sinterklaas op school en Kerstdiner

Het ligt alweer even achter ons dat Sint bij mij op school was, maar het was heel leuk en ook wel een beetje spannend!

Omdat Sinterklaas ziek was geweest, kwam hij toch maar met de ambulance!! Die reed zomaar het schoolplein op.... en er waren ook twee Pieten.
 
 
Mijn vriend Milan staat ook op de foto. Ik heb laatst bij hem thuis gespeeld en ik mocht ook blijven eten. We aten PATATJES!!!!
 
KerstdinerDonderdag hadden we een kerstdiner op school. Papa had poffertjes gemaakt, die waren heel erg lekker.  Ik vond het wel heel spannend allemaal, maar het was erg leuk! Vrijdagmorgen mochten we van juf in pyjama komen, met onze knuffels. We hebben film gekeken en lekkers gehad. Toen was het om 12:00 kerstvakantie!!! Hiep Hoi!

Nu zijn we aan het logeren bij opa en oma. Dat vind ik het allerleukste! Fijne feestdagen allemaal!
 
 

Reacties

Populaire posts